לחצו לנו לייק

יום רביעי, 4 באוגוסט 2010

משה פרץ שוב בחקירות בעקבות קובי פרץ

אמרגנו של משה פרץ, אמנון זנדני עדיין נשאר עצור במגרש של רשות המיסים בחשד להעלמת מיסים של למעלה מ5 מיליון שקל, משה פרץ נשאר להפקיד את הדרכון.

הסיפור של משה פרץ עם רשות המיסים לא נגמר והוא עדיין בעיצומו ומתברר כי ישנם מספר דברים בחשכה, אך אל דאגה! אנחנו פה לעדכן בכל עת!.שלושה ימים מאז נעצרו השניים אמרגנו של פרץ עדיין נתון תחת חקירות מאסיביות ומשה פרץ המשיך לשדר עסקים כרגיל, אך הפקיד את דרכונו וערבות כספית על-מנת שיוכל לצאת להופעות שנקבעו לו.

ההאשמות של המע"מ הם של השנים 2007-2009 וככל הנראה ישנם מסמכים המאשרים זאת. ההשערות הם שמדובר בסכום של למעלה מ5 מיליון שקלים. משה פרץ אמר בראיונות עבר כי כמו שיש מישהו שתפקידו לשיר, יש מישהו שאחראי על הכספים. מה שאומר שלא בטוח שמשה פרץ שותף להעלמות המיסים. רק לפני חודשים מספר התראיין משה פרץ והביע צער ויגון על המקרה של קובי פרץ, אך הפעם נראה שהתהפכו היוצרות ואמש חיזק קובי פרץ את משה בראיון אצל גיא פינס.

אורות הזרקורים הופנו אל משה פרץ עקב הצלחות רבות שהיו לו כמו השתתפות בתוכנית "רוקדים עם כוכבים", זכייתו ב"תגלית השנה" בחברת אקו"ם, מהופעות סולד אאוט לקמפיין למשקפי שמש לחברת אירוקה. עדכונים כאלה ואחרים על בניית וילה בבאר יעקב במיליון שקלים, ייבוא של מכונית טויוטה הייבריד חדשה ורווח של כ-מיליון שקלים רק מהופעות קיץ באילת.
נראה שהפרשיות האחרונות בנושא המיסים בהם הזמרים נכנסים לקירוב לבבות יגרמו לנו לראות דואט חדש בקרוב.. ? 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by NewWpThemes | Blogger Theme by Lasantha - Premium Blogger Themes | New Blogger Themes