לחצו לנו לייק

יום רביעי, 21 ביולי 2010

שרי סולטאן בסינגל בכורה אותנטי ומקפיץ, נועדת לי (בלעדי לאתר!!!)


שרי סולטאן שרה את סינגל הבכורה "נועדת לי" לקצב מנגינה מגניבה ומקפיצה במיוחד - היישירו מבט גם לעבר קצב החפלה!

שרי סולטאן, בת 22 מתל-אביב מנגנת על כלי העוד, רוקדת ושרה מגיעה עם סנונית ראשונה בקצב אותנטי בשם "נועדת לי" שכתב והלחין מוטי אוחיון וזוהי אכן רק ההתחלה..

בימים האלה נתפר לו הקליפ לשירה הראשון והביכורתי בהשתתפות בוגרי תוכנית הריאליטי "האח הגדול 2" ואכן מובטח קליפ היסטרי! כמו הלחן האותנטי הנמצא בשיר.

סינגל זה הינו בלעדי לריח מנטה - פורסם ראשון ברשת!!
להורדת השיר (UPF) - בלעדי לריח מנטה - ראשונים ברשת!

9 תגובות:

אביחי מגילה אמר/ה...

שרייייייי אז זמרת גדולה

אין עליך בעולם

זמרת מספר 1


משגעת את המדינה

בר אברהם אמר/ה...

לצידך אני פוסע ובחלום שלי נוגע


אחחח שרי תעשי לי ילד

את זמרת הכי כוסית במדינה

כל העולם הוריד את הרינגטונים שלך

הודיה מזרחי אמר/ה...

נשמה שלי התגעגעתי אליך


אה דרך אגב

יש לי עוד מעט אירוע בוילה עם כל הזמרים הגדולים בארץ

ואני רוצה אותך לזמרת ואורחת הכבוד

מייקל אמר/ה...

שיר מדהים זמרת יפההה

בהצלחה

נמל יפו אמר/ה...

שרי בהצלחה נשמה שלנו

אוהבים אותך לאורך כל הדרך

סרגי פוליצנוב אמר/ה...

זמרת מדהימה תצליחי

שלומית ברדה אמר/ה...

יאלה לעוד שירים

שמעתי אותך דרך אגב אצל דידי הררי מאחלת לך את ברכת הדרך

קארין גולן אמר/ה...

שרייייייייי אני מתה עליך


ראיתי אותך בדיזנגוףף את בהרבה יותר יפה במציאות

אנונימי אמר/ה...

אחת הזמרותת גם יפה גם מוכשרת קול מדהים עם עוצמה אני אישית לא אוהב מוזיקה מזרחית אבל היא זה משהו חזקק

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by NewWpThemes | Blogger Theme by Lasantha - Premium Blogger Themes | New Blogger Themes