לחצו לנו לייק

יום חמישי, 17 ביוני 2010

שני יצהרי בקליפ חדש לשיר "י'בינתי"

שני יצהרי, הזמרת הצעירה משחררת הבוקר (17.6) את הקליפ ללהיט הבכורה שלה "י'בינתי" ונעזרה בבמאי רוי קריספל. השיר "י'בינתי" שהה 4 שבועות ברציפות בראש מצעד ההשמעות הישראלי, ע"פ מדיה פורסט כשרף ההשמעות עומד על 700 בחודש אחד!! בקליפ שצולם כבר ביום שישי האחרון יצהרי משחקת מעין בחורה שחולמת להיות כוכבת, בדיוק כמו בשיר. היא עולה לגג הבית שלה יחד עם מצלמה ביתית וכך היא מנסה לצלם לעצמה קליפ ליוטיוב ונכנסת לחלום של קליפ של הזמרות הגדולות.

"הייתה חוויה גדולה לצלם את הקליפ הראשון שלי" כך מספרת יצהרי. עוד היא אומרת "למרות החום הכבד כל הצוות היה במצב רוח טוב במיוחד, ואני נהנתי מאוד מהצילומים. כבר בימים אלו אני עובדת על הסינגל הבא והשני שלי וההתרגשות היא גדולה. קיבלתי המון מחמאות על "י'בינתי", ואני שמחה שהצלחתי לרגש ולשמח כ"כ הרבה אנשים רק בעזרת השיר"

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by NewWpThemes | Blogger Theme by Lasantha - Premium Blogger Themes | New Blogger Themes