לחצו לנו לייק

יום ראשון, 27 ביוני 2010

אייל גולן מגיב לטענתו של עופר לוי: אמש בהיכל נוקיה.

במהלך הופעתו של אייל גולן, אמש בהיכל נוקיה בת"א.. הגיב אייל לטענה החריפה של עופר לוי ש"האמנים שמופיעים בהיכל נוקיה, לא שרים בלייב אלא נעזרים בפלייבק.

הדברים של הזמר נאמרו שכאשר בתחילתו של המופע, במהלך ביצוע השיר "דרך לחיים", התקשה הזמר לדייק בביצוע עקב תקלות סאונד שהפריעו לו לשמוע את הנגינה של הלהקה שליוותה אותו בכל משך ההופעה. בסיום השיר התנצל גולן על התקלה בחיוך קל ותוך כדי לא שכח לעקוץ על הדרך את עופר לוי: "מצטער על הזיוף בשיר האחרון, פשוט שמעתי את הראיון עם עופר לוי ורציתי להוכיח שבאמת שרים כאן חי". כך אמר. הקהל שכמובן הבין על מה מדובר והריע לאייל בקול גדול.

בהמשך ההופעה, תוקנה התקלה וגולן ביצע את מיטב הלהיטים שלו, וכשמדי פעם עולה אלי יצפאן לבמה ומצליח להפיל מצחוק את הקהל בדרך של מערכונים וקטעי סטאנדאפ שוני. גולן שילב בחוכמה את להיטיו הישנים ("צליל מיתר", "את שלי, אני שלך", "שמועות" ועוד) לצד להיטיו החדשים מתוך האלבום "דרך לחיים" המוצלח, "נשיקה אחת ממך", "ג'ונגל", "מי שמאמין" ועוד).
את השיר האחרון שלו שביצע עם ליאור נרקיס העונה לשם "אני מבטיח", בהופעה ביצע גולן את השיר לבדו ושר גם את חלקו של נרקיס בשיר.
הסינגל האחרון שיצא ביום חמישי "רק מתגעגע" ממש בלט בהעדרו ולא ביצע אותו.

במהלך הערב, שהפיק אותו יעקב למאי, בסה"כ ביצע איייל כ-20 מלהיטיו הגדולים אל מול ההיכל ובך הוכיח שקיימות אצלו איכויות קוליות נדירות שאין שני להם!
שתף נושא זה בפייסבוק

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by NewWpThemes | Blogger Theme by Lasantha - Premium Blogger Themes | New Blogger Themes