לחצו לנו לייק

יום שישי, 4 ביוני 2010

רגב הוד: ''אולי נגיע לקיסריה בספטמבר – אוקטובר''

רגב הוד יגיע ביום שלישי הקרוב להופעה ראשונה בהיכל התרבות בתל אביב שתכלול את הסינגלים האחרונים שהוציא לקראת אלבומו הבא ואת הלהיטים מאלבומיו הקודמים. לקראת המופע מספר הוד בראיון על כל מה שמסביב - ההכנות, ההתרגשות וההפקה וגם על הסינגל החדש ''יותר מידי שנים'' והאלבום שבדרך. כשכל הכרטיסים להיכל כבר נמכרו לטענתו, הוא לא מפחד לדבר גם על הופעה בקיסריה.

מתרגש?
''יותר מתרגש מהעובדה שלא נשארו כרטיסים. זה יותר מתרגש אותי. כולם מתייחסים אליי כאילו אני חתן שעומד להתחתן אז אני לא יודע, אנשים יותר דרוכים. יכול להיות שמשהו לא נופל לי בראש עוד. מרגש אותי לדעת ששמונה עשר נגנים הולכים לנגן את כל השירים שלי עם הפקה מוזיקלית חדשה של אלי קשת. אבל לא נראה לי שאני בשיא ההתרגשות עדיין. אני מתרגש קצת, כי זה עומד לקרות. אבל יש אנשים שהיו מתרגשים יותר והיו בלחץ, אני נורא נינוח, נורא מבוקר''.

''אני מופיע כמעט ערב ערב בפני המון אנשים, ברור לי שזה לא אותו דבר. אבל מבחינת תחושות - לראות את האנשים, את הקהל, את הכמות, אני מכיר את זה. יכול להיות שאני מדבר שטויות ושנגיע ליום שלישי אני אגיד שאני לא מרוכז בכלל''.

סיימתם עם ההכנות?
''אנחנו כמעט 90 אחוז אחרי כל ההכנות. באותו יום תהיה לנו חזרה גנרלית. יש לי הרגשה שכשאני אכנס להיכל ביום שלישי בשעה 14:00 ואז אני אבין למה כולם שאלו אותי אם אני מתרגש''.

מה מתוכנן במופע?
''מופע מוזיקלי מושקע. אלי קשת עשה עבודה באמת גדולה בהפקה המוזיקלית. זו פעם ראשונה כמובן שאני עושה היכל התרבות ואני נתתי למפיק המדהים הזה את כל השירים שלי. והוא פשוט עשה אותם קונצרט. אם אנחנו מכירים את השירים עם העיבודים הרגילים והטובים, הוא שידרג אותם ועשה אותם מדהימים. יהיה שם גם את השירים שהוצאתי לאחרונה. ''את לי האור'', ''הראש משתגע'', ''בואי אליי'' ו''יותר מידי שנים'' לצד השירים מהאלבומים הקודמים: ''התינשאי לי'', ''נשבענו'', ''בתלם אוהבים'', ''והיום'', ''אני לא מלך'', ''מהפך'', ''קונצרט חיי'' ועוד. הולך להיות שם קונצרט, הולך להיות קרנבל בהיכל ואני דרוך לזה''.

ומה אחרי ההיכל? תמשיך להופיע עם קופות פתוחות?
''כל הקטע הזה של המכירת כרטיסים שאנחנו בסולד אאוט כבר מיום ראשון האחרון, זה מאד מרגש אותי. אני מאמין בעזרת השם, אם ירצה השם, שאולי נגיע לקיסריה בסביבות ספטמבר – אוקטובר. היום אשת יחסי הציבור שלי דיברה איתי ואמרה לי 'רגב בעידן כל הביטולים אתה סולד אאוט'. אז זה מרגש אותי, אנשים עושים פה ביטול, שם ביטול. בלי להתנשאות, בלי שחצנות. אם ירצה השם אני כבר ארצה לעבור עוד מסוכה''.

איך התגובות על השיר החדש ''יותר מידיי שנים''?
''השיר הזה הפך כבר בשבוע הראשון שהוא יצא, להיות בין חמשת השירים הכי מושמעים לפי מדיה פורסט. אם לא במקום הראשון - שני. המילים של אלון צדוק, הלחן ארמני, אני רוצה להודות באמת לילדים של אלון צדוק, יואב וירין, שעשו ככה פשפוש באתרי האינטרנט, ביוטיוב והביאו לי לחן לפנים, כמו שאני אוהב. אנחנו עובדים באמת ברצינות כדי לדעת שכל שיר יוצא בצורה נכונה. יושבים ושומעים. הרגשנו שהשיר הזה כל כך נכון לקיץ. עשינו עיבוד מדהים עם תמיר צור, הוא חלק מהאנשים שבאמת מאד קרובים אליי. התגובות מאד טובות, אנשים מאד אוהבים אותו, כיף לדעת שמתחברים למשהו שעשית. אני רואה את זה גם אצל החברים שלי בפייסבוק''.
נהיה טרנד במוסיקה הים תיכונית לקחת לחנים ממקורות חדשים בחו''ל. ''תגידו לה'' של דודו אהרון בלחן בולגרי, ''כסף ואלכוהול'' החדש שלו עם לחן ארמני. וגם ''יותר מידי שנים'' שלך עם לחן ארמני.
''(צוחק) יכול להיות שאנחנו רואים שהיורו עולה, אז אנחנו עם היורו באירופה. התורכים עושים קצת בעיות, לא נביא לחנים טורקיים בקרוב, היווניים אמרו לי שהם קצת בצד של הטורקים אז לא נראה לי. בוא נעבור קצת לבולגריה או לארמניה''.

מתי האלבום החדש עתיד לצאת?
"אני מאמין שאחרי ההיכל אנחנו נתמקד בזה. אבל אני עובד לאט לאט ובטוח. אני לא בלחץ להוציא את כל האלבום, הרצון הגדול שלי הוא באמת להוציא את השירים הטובים והנכונים שיתחברו לכולם''.


שתף נושא זה בפייסבוק

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by NewWpThemes | Blogger Theme by Lasantha - Premium Blogger Themes | New Blogger Themes